14 نفر در حال مشاهده محصول هستند

مدارهای الکتریکی 1 کارو زرگر پوران پژوهش

قیمت محصول

۵۸۴,۰۰۰ تومان

توضیحات محصول

کتاب مدارهای الکتریکی 1 کارو زرگر پوران پژوهش

معرفی کتاب مدارهای الکتریکی 1 کارو زرگر پوران پژوهش :

این کتاب بدون تکیه بر اطلاعات قبلی دانشجویان، تلاش نموده است، تا دروس و مباحث مطرح شده را بر مبنای تدریس دانشگاهی و بر اساس سرفصل های موصب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و منطبق با مفاهیم و مباحث تدریس در دانشگاه های معتبر ایران و جهان بررسی و تبیین نماید، بعلاوه، تکیه و تاکید بر اصول و نکات اساسی و مهم مطرح شده در طول درس، با ابزارهایی از قبیل مثال های مختلف و متنوع، خواننده را قادر می سازد که دیدگاه روشن و صریحی نسبت به مباحث مطرح شده پیدا کرده و به این ترتیب کارگشای داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد خواهد بود. بدین منظور در هر فصل تعدادی مثال و سوال های مهم و کاربردی برای توضیح بیشتر درس اورده است و در پایان هر فصل نیز، مثال های چهارگزینه ای سال های گذشته آزمون کارشناسی ارشد کنکور برق و ابزار دقیق سراسری، به همراه پاسخ کاملاً تشریحی و بعلاوه مثال های چهارگزینه ای تألیفی، ویژه خودآزمایی برای دانشجویان طرح گردیده است.

فصل اول کتاب به مبنای مدارهای الکتریکی می پردازد. در فصل دوم، مدارهای مرتبه اول و در فصل سوم مدارهای مرتبه دوم مورد بررسی قرار خواهند گرفت، فصل چهارم، فازورها و حالت دایمی سینوس را شرح می دهد و در نهایت فصل پنجم عناصر تزویج کننده و مدارهای تزویج شده را توضیح می دهد. در انتهای کتاب تست های کنکور سراسری برق و ابزار دقیق 3 سال اخیر و دکتری سال اخیر به همراه جواب کامل تشریحی آورده شده است.

ضمناً دو کتاب مدار الکتریکی 1 و 2 حاوی بیش از 1500 مثال تستی کاربردی برای آزمون کارشناسی ارشد بوده که بیش از 1000 مثال آن دارای پاسخ کاملا تشریحی می باشد.

 

در ادامه می توانید فهرست مطالب و صفحاتی از کتاب را دانلود و مشاهده فرمایید.


♦ مشاهده صفحاتی از کتاب ♦

دریافت pdf نمونه کتاب

 

اطلاعات محصول

نویسنده/نویسندگان

ناشر

تاریخ چاپ

نوع چاپ

قطع

نوع جلد

توضیحات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مدارهای الکتریکی 1 کارو زرگر پوران پژوهش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *