18 نفر در حال مشاهده محصول هستند

انتقال حرارت امید بابایی جهش

شناسه محصول: 9789641781516 دسته: , ,

قیمت محصول

۶۵۰,۰۰۰ تومان

توضیحات محصول

کتاب انتقال حرارت امید بابایی جهش

معرفی کتاب انتقال حرارت امید بابایی جهش :

 

قسمتی از مقدمه مؤلف درباره کتاب :

اگر عمیق تر به شیوه برگزاری آزمون های ورودی دانشگاه ها در سالیان اخیر بنگریم، در می یابیم دوران طرح سؤالاتی که تنها با حفظ انواع فرمول ها و نکته ها و بدون نیاز به اشراف بر مفهوم مورد پرسش، قابل حل باشند به پایان رسیده و تینک تنها کسانی می توانند از عهدۀ پاسخگویی به پرسش ها بر بیایند که به شکلی هدفمند و عمیق آموزش دیده و مفهوم و محتوا را به خوبی درک کرده باشند. بنابراین داوطلبین عزیزی که عزمی راسخ برای رسیدن به این هدف دارند اگر از ارتقای بار علمی آزمون ها مطلع باشند دیگر نمی توانند به مراجعی که به شیوۀ منسوخ آموزش تست زنی که صرفاً بر مبنای فرمول سازی و ذکر نکات بدون دلیل و برهان استواراند، اعتماد کنند و لذا نیاز به منبعی متفاوت را احساس می کنند.

این خلأ، نگارنده را بر آن داشت تا با نگرشی کاملاً مفهومی در شیوۀ آموزش مبحث انتقال حرارت، در کتابی که مشاهده می کنید به تشریح جامع مطالب مورد بحث با نظمی زنجیروار بپردازد و با ارائه روابط و بیان برهان های مستدل به یادگیری عمیق مباحث کمک کند. در کتاب انتقال حرارت امید بابایی جهش  برای انتقال مطالب از بیانی بسیار ساده استفاده شده است که این ویژگی، کتاب را برای طیف وسیعی از دانشجویان کاربردپذیر می نماید به طوری که مخاطبان مبتدی تر نیز با مطالعه آن می توانند خود را به زمره مدعیان ملحق کنند. لازم به توضیح است که این کتاب، صرفاً شامل تعدادی نکات پراکنده نیست بلکه متنی نظام مند است که با ساختاری صعودی مخاطب را به سوی حل مسایل دشوارتر رهنمون می سازد. همچنین انتخاب تمامی مثال ها و سؤالات موجود در متن درس فکر شده بوده به گونه ای که با خارج کردن حتی یک مثال از مجموعه، نظام موجود خدشه دار می شود.

کتاب انتقال حرارت امید بابایی جهش مجموعه ای از کلیۀ تست های مطرح شده در آزمون های سراسری و دانشگاه آزاد از سال 1369 تا کنون در رشته های مهندسی شیمی، بیوتکنولوژی، مکانیک، فرآوری و انتقال گاز، انرژی و پلیمر به انضمام تعداد قابل توجهی تست و سؤال های تألیفی می باشد؛ به طوری که نزدیک به 2000 پرسش و پاسخ را در این کتاب شاهد هستیم. نکته حائز اهمیت این است که کلیه تست ها به صورت کاملاً تشریحی پاسخ داده شده اند.

 

در ادامه می توانید صفحاتی از کتاب انتقال حرارت امید بابایی جهش را دانلود و مشاهده فرمایید.


♦ مشاهده فهرست مطالب کتاب ♦

دریافت pdf نمونه کتاب

 

 

اطلاعات محصول

نویسنده/نویسندگان

ناشر

تاریخ چاپ

تعداد صفحات

وزن

نوع چاپ

قطع

نوع جلد

توضیحات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انتقال حرارت امید بابایی جهش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *