20 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول

۴۳۶,۰۰۰ تومان

توضیحات محصول

کتاب عربی کامل کنکور انسانی میکرو طلایی گاج

معرفی کتاب عربی کامل کنکور انسانی میکرو طلایی گاج نوشته اسرافیل قربان پور :

 

  • درسنامه های جامع آموزشی

در هر مبحث، درسنامۀ کامل و جامعی به همراه تمان نکات کنکوری آمده است. شیوۀ نگارش درسنامه ها طوری انتخاب شده که در کنار آموزش مفهومی و عمیق مطالب کتاب درسی، به ارائه نکات کلیدی و تستی نیز می پردازد. سعی شده است در هر موضوع، مفاهیم و مطالب مربوط را با زبان ساده، اما بسیار دقیق بیان نموده و با حل مثال ها و تست های مختلف، ضمن برداشتن لایه های بیشتری از مطالب، به دانش آموز کمک شود تا درک عمیق تری از موضوعات داشته باشد. چیدمان مثال ها و تست ها به گونه ای است که دانش آموز به هنگام مطالعه احساس سردرگمی نکند و همواره با این احساس که مؤلف با پاسخگویی به ابهامات در کنار اوست با آرامش خاطر به مطالعۀ خود ادامه دهد.

همچنین بعد از درسنامه، خلاصه ای از نکات مهم ترجمۀ همان درس آورده شده است تا دانش آموز در یک نگاه هدف درس را آموزش ببیند. در پایان آموزش کتاب، نکات کلیدی ترجمه و همچنین مفاهیم احادیث، آیات و جملات حکیمانه آورده شده ا دانش آموزان درک بهتری از تست های مربوط به ترجمه و مفهوم پیدا کنند.

  • بانک تست

مهم ترین قسمت این کتاب، بانک تست جامع می باشد. در این قسمت سؤالات کنکورهای سال های گذشته که با موضوعات مطرح شدۀ کتب درسی مذکور مطابقت داشته اند، آمده است. همچنین از تمامی مباحث و متن کتاب درسی، سؤالات تستی زیادی شبیه سازی شده و در این قسمت اورده شده است. در موضوعاتی که تست های کنکور و تمرین ها و مثال های کتاب، ناکافی بوده اند، از سؤالات تألیفی کمک گرفته شده است.

لازم به ذکر است، تست های تعریب بر اساس اهداف کتاب درسی قابل طرح نمی باشد ولی با توجه به شرایط غیر قابل پیش بینی در سؤالات کنکور، جهت احتیاط آورده شده است. بعد از هر مجموعه تست، آزمون درس و در پایان، آزمون از کل کتاب نیز گذاشته شده است که دانش آموز باید در زمان معین کنکور (20 دقیقه) به آن پاسخ دهد.

 

در ادامه می توانید صفحاتی از کتاب را دانلود و مشاهده فرمایید.


♦ مشاهده صفحاتی از کتاب ♦

دریافت pdf نمونه کتاب

 

اطلاعات محصول

نویسنده/نویسندگان

ناشر

تاریخ چاپ

تعداد صفحات

نوع چاپ

قطع

نوع جلد

توضیحات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عربی کامل کنکور انسانی میکرو طلایی گاج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *