10 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول

۳۶,۰۰۰ تومان

ناموجود

توضیحات محصول

فیزیک پایه جامع مهروماه

خصوصیات کتاب فیزیک پایه جامع مهروماه نوشته محمد نصیری از قبیل:

مطلع هر فصل، صفحه ای می بینید که در آن نمای کلی فصل دیده می شود. به کمک این صفحه با زیر موضوعات فصل آشنا شده و تراکم و تنوع تست های مرتبط با هر زیرموضوع را می بینید. در جدول پایین این صفحه، سابقه حضور این فصل در کنکورهای سراسری را مشاهده می کنید. اهمیت فصل با این جداول بهتر نمایان می شود.

هر فصل با درسنامه شروu می شود. مفاهیم هر درسنامه طوری بیان شده که شما را از هر کمک بیرونی بی نیاز می کند. با مطالعه دقیق درسنامه و حل و بررسی تست های نمونه آن، با ایده های منطقی و زودبازده حل هرگونه تستی آشنا می شوید. در این بخش هدف اصلی، رفع ابهامات متداول مربوط به هر فصل بوده است.

پس از درسنامه، تست های هر فصل شروع می شود. در هر زیرموضوع اگر ایده ای سودمندی وجود داشت مطرح شده تا به این وسیله، بهتر بتوانید از پس آن بر بیایید. در این بخش در انتخاب و چیدن تست ها خیلی دقت شده است. ترتیب آن ها به گونه ای است که با حل و بررسی آن ها با شیب کاملا منطقی به تسلط دلخواه خود می رسید.

پس از تست های هر فصل، برای آنکه دانسته های خود را خوب محک  بزنید، سه آزمون آورده شده است. سطح این آزمون ها به ترتیب ساده، متوسط و دشوار است.

پس از تست ها و آزمون های هر فصل، پاسخ های تشریحی سؤالات را می بینید. حتما جواب های خود را با پاسخ های تشریحی مطرح شده مقایسه کنید. در این بخش سعی شده است که شما با ایده های مختلف حل مسئله آشنا شوید.

پس از اتمام مطالعه و بازخوانی کل کتاب، برای آمادگی بیشتر و بهتر باید خود را با آزمون های جامع محک بزنید. به همین دلیل در انتهای کتاب، 14 آزمون کنکوری قرار داده شده است. این آزمون ها، تست های سال های اخیر کنکور سراسری هستند که به شما در مرور و جمع بندی کمک می کنند.

 


 

فروش این کتاب در آسیابوک آغاز شده است …
خرید اینترنتی کتاب را با آسیابوک تجربه کنید. ارسال رایگان کتاب به تمام نقاط کشور.
همچنین جهت خرید حضوری نیز می توانید به فروشگاه ما واقع در میدان انقلاب مراجعه کنید.

مشاهده نمونه ای از کتاب:

دریافت pdf نمونه کتاب

اطلاعات محصول

نویسنده/نویسندگان

ناشر

تاریخ چاپ

تعداد صفحات

نوع چاپ

قطع

نوع جلد

توضیحات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیزیک پایه جامع مهروماه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *