14 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول

۴۶,۷۵۰ تومان

ناموجود

توضیحات محصول

کتاب واژگان سطر به سطر زبان انگلیسی جامع کنکور مینی میکرو طلایی گاج

معرفی کتاب واژگان سطر به سطر زبان انگلیسی جامع کنکور مینی میکرو طلایی گاج نوشته سعید ابراهیمی :

این کتاب جامع، شامل هفت قسمت زیر می باشد:

  • قسمت اول

این قسمت، شامل واژگان سطر به سطر کتاب های دهم، یازدهم و دوازدهم است. تمام واژگان ضروری هر درس به صورت سطر به سطر ارائه شده اند. واژگانی که ستاره دار شده اند واژگان جدید درس و بقیه، واژگانی هستند که برای درک مفهوم جمله ها به شما کمک خواهند کرد.

  • قسمت دوم

در این قسمت، تمامی واژگان مترادف و متضاد هر پایه به صورت الفبایی ارائه شده است. این واژگانِ مترادف و متضاد به شما کمک خواهند کرد دایرۀ واژگان خود را توسعه دهید.

  • قسمت سوم

بی شک یکی از موارد مهم در یادگیری یک زبان، یادگیری هم نشین ها (Collocations) است. یادگیری آن ها به شما کمک خواهد کرد هنگان صحبت کردن و نوشتن جمله یا متن، از عبارت های درست و استاندارد استفاده کنید.

  • قسمت چهارم

در این قسمت، کل گرامر دورۀ اول متوسطه به صورت یک جا و گرامر پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت درس به درس برای شما ارائه شده است تا بتوانید در صورت نیاز به مرور درس ها، با جستجوی سریع، مطلب و نکتۀ مورد نظر را پیدا کنید. در ضمن، اشتباهات رایجی که ممکن است هر غیر انگلیسی زبان هنگام صحبت کردن یا نوشتن مطالب، مرتکب شود به همراه تصحیح آن اشتباه، در پایان هر درس با مثال ارائه شده است.

  • قسمت پنجم

این قسمت شامل مطالبی کلی در مورد پیشوندها و پسوندها و جدول کاملی از آن ها و فراتر از کتاب درسی است. یادگیری پیشوندها و پسوندها به هر فردی کمک می کند معنی واژه های جدید را بر اساس دانش قبلی خود تشخیص داده و معنی و نقش آن ها را در جمله درک کند.

  • قسمت ششم

در این قسمت واژگان موضوعی هر پایه به صورت درس به درس جمع آوری و ارائه شده است تا بتوانید به راحتی واژگان مهم و مرتبط با موضوع هر درس را به خاطر بسپارید.

  • قسمت هفتم

این قسمت در اصل یک فرهنگ لغت کامل از واژگان دورۀ اول و دوم متوسطه است. تمامی واژگان کتاب های هفتم تا دوازدهم به صورت الفبایی به همراه نقش کلمه، در این بخش ارائه شده است.

 

در ادامه می توانید صفحاتی از کتاب را دانلود و مشاهده فرمایید.


♦ مشاهده صفحاتی از کتاب ♦

دریافت pdf نمونه کتاب

 

اطلاعات محصول

نویسنده/نویسندگان

ناشر

تاریخ چاپ

تعداد صفحات

نوع چاپ

قطع

نوع جلد

توضیحات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “واژگان سطر به سطر زبان انگلیسی جامع کنکور مینی میکرو طلایی گاج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *