15 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول

۱۱۴,۸۰۰ تومان

توضیحات محصول

فرمول بیست انگلیسی نهم گاج

خصوصیات کتاب فرمول بیست انگلیسی نهم گاج  نوشته سعید ابراهیمی شامل :

 

در ابتدای درس، لغات جدید به همراه معنی امده است که به دانش آموز کمک می کند پس از مرور آن ها، تسلط بیشتری بر درس داشته باشد. از آنجا که در کتاب پایۀ نهم گرامر نیز مورد توجه بوده و در آزمون ها نمرۀ مجزا دارد، نکات گرامری هر درس به طور کامل همراه مثال و معنی جمله ها امده است.

بعد از بخش گرامر، مکالمه کتاب درسی و قسمت Practice که قسمت اصلی درس را تشکیل می دهند به همراه معنی ارائه شده است تا دانش اموزان عزیز قبل و یا بعد از تدریس بتوانند با مراجعه به این بخش، درک عمیق تری از موضوع اصلی داشته باشند.

در بخش نمونه سؤالات کتاب پرسمان انگلیسی نهم گاج نیز چهار قسمت واژگان، گرامر، درک مطلب و آزمون شفاهی تحت پوشش قرار داده شده است. تمرینات هر بخش طوری طراحی شده اند که تمام نیازهای دانش اموزان برای آزمون های کتبی رابرآورده سازند. این تمرینات بر اساس کتاب کار دانش اموز و سؤالات استاندارد ارائه شده توسط دفتر تألیف وزارت آموزش و پرورش می باشد. دانش آموزان با تسلط بر این بخش می توانند هر آزمونی را به راحتی پشت سر بگذارند.

در پایان هر درس کتاب پرسمان انگلیسی نهم گاج ، تعدادی تست تکمیلی جهت آزمون آورده شده است. تمامی تمرینات به صورت کاملا تشریحی پاسخ داده شده اند تا در صورت نیاز بتوان به پاسخ درست دسترسی داشت.

 

در ادامه می توانید صفحاتی از کتاب پرسمان زبان انگلیسی نهم پرسمان گاج را دانلود و مشاهده فرمایید.

 


 

فروش این کتاب در آسیابوک آغاز شده است …
جهت حرید اینترنتی کتاب های موردنظر خود به صورت ارسال رایگان به تمام نقاط کشور به فروشگاه کتاب آسیابوک مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

♦ مشاهده نمونه ای از کتاب ♦

فرمول بیست انگلیسی نهم گاج

 

اطلاعات محصول

نویسنده/نویسندگان

ناشر

تاریخ چاپ

تعداد صفحات

نوع چاپ

قطع

نوع جلد

توضیحات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرمول بیست انگلیسی نهم گاج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *