13 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول

۱۰۲,۰۰۰ تومان

ناموجود

توضیحات محصول

کتاب آموزش زبان انگلیسی دوازدهم رشادت مبتکران

معرفی کتاب آموزش زبان انگلیسی دوازدهم رشادت مبتکران نوشته مریم قانع :

بخش های مختلف کتاب

  • بخش اول

آموزش صفحه به صفحه کتاب درسی همراه با تمرین مطابق با رویکرد CLT (رویکرد ارتباطی فعال و خودباورانه). از آن جایی که کلیه صفحات کتاب درسی vision 3 به ترتیب و مطابق با رویکرد CLT جهت آموزش به دانش آموزان در اختیار دبیر محترم قرار گرفته این بخش از کتاب را معلم یار می نامیم. برایت تدریس بخش های مختلف conversation ، Reading  و گرامر کلیه مراحل تدریس (شامل while – pre و post) همراه با تمرین ارائه گردیده اند. همچنین نکات لازم برای تدریس بخش های واژگان، Pronuncation ، Listening ، Speaking و writing همراه با تمرین ارائه شده اند.

  • بخش دوم

نمونه سؤالات امتحانی بر اساس رویکرد CLT  و طبق بارم بندی دفتر تألیف ارائه شده است. برای آشنایی با پرسش های چهارگزینه ای و تشریحی دو نمونه آزمون برای هر درس ارائه شده است. همچنین نمونه سؤال امتحانی نوبت اول و نوبت دوم نیز ارائه گردیده است.

  • بخش سوم

1- واژه نمه دوازدهم شامل کلیه لغات مربوط به موضوع دروس همراه با تلفظ، نقش کلمه و معنی 2- واژه نامه یازدهم 3- واژه نامه دهم 4- لفعال بی قاعده (کلیه افعال بی قاعده کاربردی در زبان انگلیسی همراه با تلفظ و معنی) 5- پرسش های کنکور سال های اخیر جهت آشنایی و سنجش آموخته های دانش آموزان

  • بخش چهارم

فعالیت های کلاسی و مسابقه های آموزشی بر اساس رویکرد CLT ( قابل جدا کردن از کتاب همراه با دستورالعمل اجرا). دانش آموزان از طریق انجام یک سری فعالیت ها در موقعیت واقعی کاربرد زبان انگلیسی قرار می گیرند و از طریق این فعالیت های تعاملی و به کار بردن زبان انگلیسی می توانند آن را طوری یاد بگیرند که قادر باشند از آن در موقعیت های واقعی زندگی روزمره نیز به راحتی استفاده کنند.

 

در ادامه می توانید صفحاتی از کتاب آموزش زبان انگلیسی دوازدهم رشادت مبتکران را دانلود و مشاهده فرمایید.


♦ مشاهده صفحاتی از کتاب ♦

دریافت pdf نمونه کتاب

 

اطلاعات محصول

نویسنده/نویسندگان

ناشر

تاریخ چاپ

تعداد صفحات

نوع چاپ

قطع

نوع جلد

توضیحات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش زبان انگلیسی دوازدهم رشادت مبتکران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *