19 نفر در حال مشاهده محصول هستند

درسنامه های فیزیک کامل جامع کنکور تجربی میکرو طلایی گاج جلد دوم

قیمت محصول

۴۶۴,۰۰۰ تومان

توضیحات محصول

کتاب درسنامه های فیزیک کامل جامع کنکور تجربی میکرو طلایی گاج جلد دوم

معرفی کتاب درسنامه های فیزیک کامل جامع کنکور تجربی میکرو طلایی گاج جلد دوم نوشته هادی حمزه پور، امیرحسن محمدپور و علیرضا سلیمانی :

 

  • در هر مبحث درسی، درسنامۀ کامل و جامعی آورده شده است. مطالب گفته شده کاملاً کتاب های درسی دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می دهد و حتی سعی شده است که مطالب کتاب درسی عمیق تر بررسی و موشکافی شود و تمام جوانب مبحث، مورد بررسی قرار گیرد.
  • در درسنامه ها سعی شده است که در کنار آموزش مفهومی و دقیق مطالب درسی، تمام نکات کنکوری و کلیدی و راه های میانبر و تستی آورده شود. در بعضی موارد می توانید به کمک نکات ارائه شده، بسیار سریع تر به پاسخ برسید. اینگونه نکات و روش ها با عبارت « STP » نشانه گذاری شده که روش های پراهمیت برای تست زنی سریع است.
  • نگاه این کتاب به آزمون های چهارگزینه ای بوده است و بنابراین در خلال آموزش از ارائه اثبات هایی که در این گونه آزمون ها به کار نمی آید، پرهیز شده و اصل مطالب و نکات آن ها بیان شده است.
  • در درسنامه ها سعی شده با حل مثال و تست های آموزشی مختلف ضمن برداشتن لایه های بیشتری از مطالب، به دانش آموز کمک شود تا درک عمیق تری از موضوعات داشته باشد. چیدمان مثال ها و تست ها به گونه ای است که روند آموزش را تکمیل می کند.
  • در ابتدای هر درسنامه، رئوس مطالب مربوط به آن درسنامه، نمیش داده شده تا دانش آموز نسبت به مطالبی که قرار است در آن درسنامه بیاموزد دید بهتری داشته باشد.

 

توصیه می شود که برای استفاده بهتر از کتاب و کسب درصد خوب در آزمون ها، ابتدا درسنامه را مطالعه نمایید، تمام مثال ها و تست ها را حل کنید و نکات را به خاطر بسپارید و سپس به سراغ حل تست های آن قسمت در جلد تست بروید. جلد اول کتاب فیزیک کامل جامع تجربی میکرو طلایی گاج شامل بانک کاملی از تست های کنکوری و تألیفی به همراه پاسخ های تشریحی می باشد.

 


♦ مشاهده صفحاتی از کتاب ♦

دریافت pdf نمونه کتاب

 

اطلاعات محصول

نویسنده/نویسندگان

, ,

ناشر

تاریخ چاپ

تعداد صفحات

نوع چاپ

قطع

نوع جلد

توضیحات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درسنامه های فیزیک کامل جامع کنکور تجربی میکرو طلایی گاج جلد دوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *