علوم هشتم کامل طلایی ۱۱۲,۰۰۰ تومان
بازگشت به محصولات
علوم نهم کامل طلایی
علوم نهم کامل طلایی ۱۶۰,۰۰۰ تومان
12 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول

۸۸,۰۰۰ تومان

ناموجود

توضیحات محصول

کتاب ریاضی دهم کامل طلایی

معرفی کتاب ریاضی دهم کامل طلایی نوشته محمدرضا اریسی و محمدهادی ابراهیمی :

  • آموزش

در این بخش آموزش کامل همه مفاهیم و مطالب کتاب درسی با زبانی ساده و ارائه مثال های گویا و متنوع آورده شده است به گونه ای که با مطالعه دقیق این بخش دانش آموز قادر خواهد بود به سؤالات و مسائل کتاب درسی پاسخ دهد.

  • مثال های آموزشی

بسیاری از نکات مهم و کاربردی موضوعات درسی در این بخش در قالب مثال مطرح شده اند و به جای اشاره مستقیم به نکته ها و توضیحات تئوری مفهیم مهم و نکته دار در این مثال های هدف دار گنجانده شده اند که با یادگیری آن ها به هدف اصلی و فرعی کتاب درسی تسلط بیشتری پیدا خواهد شد.

  • تمرین های پایان درس

در انتهای هر درس برای تثبیت یادگیری و تمرین و تکرار بیشتر تعدادی تمرین در ارتباط با موضوع تدریس شده در آن بخش در اختیار  قرار داده شده است که با حل آن ها دانش آموز به نقاط ضعف و قوت خود پی برده و به آمادگی مطلوب خواهد رسید.

  • تمرین های مرری فصل

برای ایجاد فضایی برای تمرین بیشتر و دوره کلیه مطالب آموخته شده در هر فصل مجموعه ای از تمرینات که شامل همه نکات و مطالب مهم فصل است در پایان هر فصل در نظر گرفته شده است.

  • آزمون های پایان فصل

در انتهای هر فصل جهت جمع بندی و ایجاد امادگی برای آزمون های ماهانه 2 نمونه سؤال به صورت آزمون 20 نمره ای آورده شده  است که آزمون اول به صورت پاسخ دار و آزمون دوم بدون پاسخ است که استفاده و انجام آن ها آموزش و تمرین های فصل را کامل کرده و دانش آموز را با نحوۀ امتحانات نیز آشنا می کند.

  • آموزش تکمیلی

مطالب تدریس شده در این بخش در راستای مطالب کتاب درسی ولی در سطحی بالاتر و پیشرفته است که هدف آن ایجاد آمادگی  برای پاسخگویی به سؤالات دشوارتر و پیچیده است ضمن این که در این بخش نکات کنکوری و تستی مورد نیاز دانش آموزان نیز گنجانده شده است.

  • مثال های آموزشی و ترکیبی

سؤالات ترکیبی و نکته دار و دارای آموزش فنی در این بخش جمع آوری شده تا نمونه سؤالات مشابه و حتی سؤالات  کنکور تا حد زیادی  قابل درک و حل باشند.

  • پرسش های چهارگزینه ای با پاسخ تشریحی

پرسش های چهارگزینه ای ارائه شده اکثراً از سؤالات آزمون های آزمایشی و یا کنکورهای سال پیشین هستند که با پرهیز از تکرار و داشتن پاسخ های کاملاً تشریحی در این زمینه آمادگی بسیار خوبی را برای دانش آموزان ایجاد می کند.

 

در ادامه می توانید صفحاتی از کتاب را دانلود و مشاهده فرمایید.


♦ مشاهده صفحاتی از کتاب ♦

دریافت pdf نمونه کتاب

 

اطلاعات محصول

نویسنده/نویسندگان

,

ناشر

,

تاریخ چاپ

تعداد صفحات

نوع چاپ

قطع

نوع جلد

توضیحات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریاضی دهم کامل طلایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *