17 نفر در حال مشاهده محصول هستند

فرآیند خط مشی گذاری عمومی کرم اله دانش فرد انتشارات صفار

شناسه محصول: 9789643884512 دسته: ,

قیمت محصول

۲۸۵,۰۰۰ تومان

توضیحات محصول

کتاب فرآیند خط مشی گذاری عمومی کرم اله دانش فرد انتشارات صفار

معرفی کتاب فرآیند خط مشی گذاری عمومی کرم اله دانش فرد انتشارات صفار :

 

در فصل اول کتاب با ارائه تعاریف مختلف از خط مشی عمومی و فرایند خط مشی گذاری، مفاهیم مرتبط با خط مشی گذاری به عنوان یک رشته علمی – پژوهشی و یک حرفه تخصصی بررسی شده است. در فصل دوم و سوم، ضمن تعریف مسائل عمومب و چگونگی تشخیص آن ها از میان مسائل فرعی یا خصوصی موجود در جامعه، روش های پی بردن به مسائل عمومی، روش تحقیق و پژوهش در خط مشی گذاری عمومی مورد بحث قرار گرفته و روش شناسی خط مشی گذاری تحلیل شده است. در این فصول، همچنین رویکردهای تجزیه و تحلیل خط مشی به اجمال مورد شرح قرار گرفته است. فصل چهارم کتاب به معرفی مدل های عمومی خط مشی گذاری اختصاص یافته است. این فصل، چارچوب نظری مناسبی فراهم نموده است که تحلیل مسائل خط مشی گذاری و نقش بازیگران مختلف را بهتر و دقیق تر می توان مورد بازشکافی قرار داد.

در قسمت دوم کتاب، به مراحل مختلف فرایند خط مشی گذاری یعنی دستورکار، شکل گیری و اجرا پرداخته شده است و با رویکردی تکاملی، مراحل ارزیابی و تغییر یا خاتمه خط مشی را مورد تحلیل قرار داده است. رویکرد تکاملی، مراحل ارزیابی و تغییر یا خاتمه خط مشی را فعالیت کامل کننده خط مشی عمومی می داند و فرایند خط مشی گذرای را بدون آن ها، ناقص می داند.

در فصل آخرین کتاب، با توجه به تغییر نقش دولت و انتظارات و توقعات مردم و دگرگونی های عمیق و سریع در حوزه های مختلف علوم و فناوری، چالش های پیش روی فرایند خط مشی گذاری عمومی و تحلیل واکنش دولت ها و خط مشی گذاران مورد شرح و تفصیل واقع شده است.

 

در ادامه می توانید فهرست مطالب کتاب را دانلود و مشاهده فرمایید.


♦ مشاهده فهرست مطالب کتاب ♦

دریافت pdf نمونه کتاب

 

اطلاعات محصول

نویسنده/نویسندگان

ناشر

تاریخ چاپ

تعداد صفحات

وزن

نوع چاپ

قطع

نوع جلد

توضیحات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرآیند خط مشی گذاری عمومی کرم اله دانش فرد انتشارات صفار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *