18 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول

۲۸۷,۰۰۰ تومان

توضیحات محصول

کتاب فیزیک دوازدهم ریاضی میکرو گاج

معرفی کتاب فیزیک دوازدهم ریاضی میکرو گاج نوشته بهروز نادری نژاد، علیرضا ایدلخانی، سعید احمدی و محمد آهنگر :

  • کتاب فیزیک دوازدهم با ظاهری کاملا متفاوت با کتاب های درسی گذشته تألیف شده و اگر به طور عمقی به آن ها نگاه کنیم، دستخوش تغییرات قابل توجه در تمرین ها و مفاهیم اساسی شده اند و مطالب با دیدگاه های کاملاً جدید در کتاب درسی ارائه شده است. در این کتاب تلاش شده با نگاهی ریزبینانه و به معنای واقعی این مفاهیم و تمرین ها به طور کامل پوشش داده شود.
  • در طرح و جمع آوری تست های مکمل، سه دیدگاه زیر رعایت شده است:

◄ آوردن تست های مکمل مفهومی:  هدف از آوردن این تست ها، عمیق تر بررسی کردن مفاهیم تست های مطرح شده در کنکورهای اخیر است و اغلب هدف آن است که از یک نگاه جدید، این تست ها تحلیل شده باشد.
◄ آوردن تست های مکمل محاسباتی:  هدف از آوردن این تست ها، تقویت بعد محاسباتی شما دانش آموزان عزیز است که یکی از مهم ترین اهداف کتاب می باشد.
◄ آوردن تست های مکمل خلاقانه:  هدف از آوردن این تست ها، بالابردن خلاقیت ذهنی دانش آموزان عزیز است که فاکتور مهمی برای موفقیت در کنکور محسوب می شود.

  • همانطور که می دانید در چند سال اخیر، کنکورهای سراسری و آزاد به صورت مشترک با هم برگزار می شود و این موضوع سبب شده تا تست های زیادی از سؤال های زیبای کنکورهای دانشگاه آزاد قدیم، با تغییر اندک در کنکورهای سراسری جدید مجدداً مطرح شود. در این کتاب نسبت به سال های قبل، سؤالات دانشگاه آزاد با 80 درصد کاهش داده شده است. (به صورت کاملا هدف دار، تست های مکمل جایگزین آن ها شده است) و منتخبی از آن ها که ارزش طرح مجدد در کنکور سراسری را دارند، با عنوان M.K.A (منتخب کنکور آزاد) در کتاب باقی گذاشته اند.
  • یکی از ویژگی های بارز این کتاب، طبقه بندی بسایر دقیق و نحوه انتخاب تست در آن است. درهمین راستا، اگر در بخشی از کتاب تست های کنکور سراسری پاسخگوی نیاز داوطلبان نبود، سعی شده با اضافه کردن تست هایی از منابع مختلف، نیاز همۀ دانش آموزان برطرف شود.

◄ شما می توانید با تهیه جلد دوم کتاب فیزیک دوازدهم ریاصی میکرو گاج به پاسخ نامه تشریحی تست ها و سؤالات و آموزش نکات کلیدی آن دسترسی پیدا کنید.

در ادامه می تاونید صفحاتی از کتاب را دانلود و مشاهده فرمایید.


بانک کتاب آسیابوک گسترده ترین عرضه کننده کتب درسی و کمک درسی
خرید اینترنتی کتاب را با آسیابوک تجربه کنید. ارسال رایگان کتاب به تمام نقاط کشور.
همچنین جهت خرید حضوری نیز می توانید به فروشگاه ما واقع در میدان انقلاب مراجعه کنید.

♦ مشاهده صفحاتی از کتاب ♦

دریافت pdf نمونه کتاب

 

اطلاعات محصول

نویسنده/نویسندگان

, ,

ناشر

تاریخ چاپ

تعداد صفحات

نوع چاپ

قطع

نوع جلد

توضیحات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیزیک دوازدهم ریاضی میکرو گاج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *