14 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول

۶۳,۲۰۰ تومان

ناموجود

توضیحات محصول

پاور تست زبان انگلیسی یازدهم مهروماه

معرفی کتاب پاور تست زبان انگلیسی یازدهم مهروماه نوشته حمیدرضا نوربخش:

  • واژگان

تمامی واژگان کتاب درسی و کتاب کار در ۴ جلسه مطالعاتی قرار داده شده است. هر جلسه مطالعاتی براساس اهمیت آن واژگان است برای مثال در جلسه اول، ۲۳ واژه مهم کتاب ارائه شده که اصلی ترین واژه های آن درس هستند، برای یادگیری بهتر، واژه ها در قالب جمله و به همراه تصویرسازی آموزش داده شده تا در ذهنتان ماندگار شود. تمام مترادفها، متضادها، همنشینها، هم خانواده ها، واژه های گیج کننده و … هر واژه در کنار آن آورده شده است. بعد از چنین درسنامه هایی به ۲۲۰ تست واژگان می رسیم که آنها هم از ساده تا دشوار سطح بندی شده اند.

  • کلوزتست

در هر درس ۸ کلوزتست سطح بندی شده و مطابق با کنکورهای اخیر وجود دارد. برای تسلط بیشتر در قسمت کلوزتست پیشنهاد می شود که آنها را در چندین نوبت و با فاصله زمانی حل کنید. حتما پاسخنامه تشریحی را بخوانید و نقطه ضعف هایتان را برطرف کنید.

  • درک مطلب

همه می دانیم که درک مطلب از مهم ترین و سخت ترین بخش های هر آزمون است. قبل از شروع تست های درک مطلب، مهارتهای Skimming و scanning و … به صورت کاملا کاربردی آموزش داده شده و برای هر درس 10 درک مطلب سطح بندی شده آورده شده که با حل آنها می توانید به تسلط برسيد و پرونده درک مطلب را در سال یازدهم ببندید.

  • تست های ۱۰۰ پلاس

در پایان هر بخش (گرامر، واژگان، کلوزتست درک مطلب تست هایی را با عنوان ۱۰۰ پلاس آورده ام که چندین سر و گردن از تست های کنکور بالاتر هستند و فقط و فقط به دانش آموزان قوی توصیه می کنم که به سراغ آنها بروند.

  • آزمون های درس به درس و جامع

بعد از پایان هر درس یک آزمون جامع که تلفیقی از کنکورهای سراسری ۱۰ سال گذشته و تألیفی است وجود دارد. در انتهای کتاب هم دو آزمون جامع و به سبک کنکور سراسری ارائه شده که پایانی است بر تست های سال یازدهم.

  • پاسخنامه تشریحی

با یک نگاه سریع به قسمت پاسخنامه متوجه خواهید شد که کلمه «تشریحی» به معنای واقعی کلمه معنی شده است. در بخش گرامر تمام گزینه ها تحلیل شده، در پاسخ نامه واژگان نکات بسیار مهم آورده و در بخش کلوزتست و درک مطلب هیچ نکته ای از قلم نینداخته شده است.

  • ضمیمه

در بخش ضمیمه، راهکارهای حدس زدن معنی لغات ناآشنا آموزش داده شده است. بعد از آن هم به توضیح مبحث استرس کلمات پپرداخته اند.

 

در ادامه می توانید صفحاتی از کتاب را دانلود و مشاهده فرمایید.


فروش این کتاب به زودی در آسیابوک آغاز خواهد شد …
خرید اینترنتی کتاب را با آسیابوک تجربه کنید. ارسال رایگان کتاب به تمام نقاط کشور.
همچنین جهت خرید حضوری نیز می توانید به فروشگاه ما واقع در میدان انقلاب مراجعه کنید.

♦ مشاهده صفحاتی از کتاب ♦

دریافت pdf نمونه کتاب

 

 

اطلاعات محصول

نویسنده/نویسندگان

ناشر

تاریخ چاپ

نوع چاپ

قطع

نوع جلد

توضیحات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاور تست زبان انگلیسی یازدهم مهروماه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *