12 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول

به زودی

توضیحات محصول

کتاب گام به گام دروس دوازدهم انسانی کلاغ سپید

خرید کتاب گام به گام دروس دوازدهم انسانی کلاغ سپید از فروشگاه اینترنتی کتاب آسیابوک :

 

شاه کلید دوازدهم انسانی کلاغ سپید به منظور فراگیری بیشتر مطالب درسی و مطالعه عمیق نکته درسی برای مقطع دوازدهم انسانی تالیف شده است. این مجموعه کتاب شامل جدول و تمرین‌های مختلفی است که به صورت جداگانه و با مطرح کردن سوال و جواب‌های تالیفی آموزش داده است. دانش آموز نکته‌های درسی را با دقت و تلاش مستمر یاد می‌گیرد که تسلط او به پاسخ دادن به آزمون‌های دشوار بیشتر می‌شود. مجموعه کتاب شاه کلید دوازدهم انسانی کلاغ سپید به کلیهٔ سوالات، تمارین و فعالیت‌های کتب درسی جواب می‌دهد که مقصود اصلی این کتاب تعلیم و راهنمایی کتب درسی و برطرف کردن مشکلات کتاب درسی است. این کتاب به بررسی پرسش‌های کتاب درسی و تکمیل آنها با پرسش و پاسخ‌های تالیفی می‌پردازد پس با ما همراه باشید تا این مجموعه ارزشمند بیشتر آشنا شوید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب شاه کلید دوازدهم انسانی کلاغ سپید می‌توان به پوشش کامل مطالب درسی، پاسخ‌گویی به تمام سوالات و تمرین‌های کتاب‌های درسی و طرح سوالات امتحانی و غیره اشاره داشت. در هر بخش از این کتاب به درس‌نامه‌های مختصر با ارائه پرسش و پاسخ‌های تشریحی اختصاص دارد. این کتاب دروس را مرحله‌ به مرحله آموزش می‌دهد، حل سوالات و تمرین‌ها در انتقال درست مفاهیم یادگیری به دانش آموز کمک خوبی می‌کند. این کتاب شامل ۱۱ بخش است که هر بخش به یکی از دروس پایه دوازدهم می پردازد، هر درس را به طور جداگانه و کامل تحلیل می‌کند و تمامی پرسش‌های کتاب درسی را پاسخ کامل و جامع می‌دهد.

  • پوشش کامل مطالب هر درس در قالب پرسش و پاسخ تالیفی
  • پاسخ کاملا تشریحی به تمرین و پرسش‌های کتاب درسی
  • پاسخ به فعالیت‌های درسی
  • ترجمه تمامی متن‌ها انگلیسی، عربی و فارسی
  • درسنامه جامع در ابتدای هر درس
  • ارائه نمونه سوالات امتحانی در پایان هر درس
  • طرح کردن پرسش‌های مختلف امتحانات
  • جواب جامع و مفید به کلیهٔ سوال‌های تمرین‌های کتب درسی
  • طرح پرسش در کنار جواب‌های تشریحی با مقصود آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در آزمون‌های تشریحی

مشخصات جامع شاه کلید دوازدهم انسانی کلاغ سپید

شاه کلید دوازدهم انسانی کلاغ سپید مجموعه جامع است که دروس پایه‌ی دوازدهم رشته انسانی را تحت پوشش قرار می‌دهد. دانش آموزان در این کتاب دروس عربی، تاریخ، فلسفه، منطق، ادبیات، ریاضی، آمار، انگلیسی، زبان قرآن، دین و زندگی، هویت اجتماعی، سلامت و بهداشت، مدیریت خانواده و سبک زندگی را مطالعه می‌کنند. مؤلفان با تکیه بر انواع جدول و تمرین‌های متنوع دانش آموزان به مطالعه و یادگیری مبانی درسی سوق می‌دهند. هر بخش از کتاب دارای نکات آموزشی مجزا است که دانش آموز را قدم به قدم به یادگیری هدایت می‌کند و با درج پرسش و پاسخ‌های تالیفی مهارت دانش آموز در پاسخگویی به تمرین‌ها و امتحانات ساده و پیشرفته تقویت می‌کند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های شاه کلید می‌توان به پاسخ‌گویی به تمام سوالات، فعالیت‌ها و تمرین‌های کتاب درسی اشاره داشت. این کتاب یکی از مرجع‌های استاندارد و قابل قبول است که برای دانش آموزان پایه دوازده مناسب است. این کتاب تمامی درس‌های پایه دوازدهم را در بر می‌گیرد که به پرسش‌ها پاسخ‌های تالیفی می‌دهد.

میزان تاثیر قبولی شاه کلید دوازدهم انسانی کلاغ سپید

شاه کلید دوازدهم انسانی کلاغ سپید توسط گروه مولفان و انتشارات کلاغ سپید به چاپ رسیده است که تاثیر خوبی در قبولی امتحانات نهایی و کنکور دارد. دانش آموزان برای قبولی و کسب نمره بالا در امتحانات باید به کتاب درسی مسلط باشند که با خرید شاه کلید دوازدهم انسانی تمرکز بیشتری بر روی متن و تمرینات کتاب درسی خواهند داشت. این کتاب زیر مجموعه گاج است که از ۸۳۶ صفحه تشکیل شده که هر مولفه یک یا دو درس را تالیف کرده است.

کتاب شاه کلید دوازدهم تجربی تمامی کتاب‌های دوازدهم را پوشش می‌دهد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارد که بر روی قبولی در امتحانات و کسب رتبه برتر در کنکور تاثیر خوبی می‌گذارد. به عنوان نمونه درس عربی متن دروس را به طور کامل ترجمه می‌کند و ذهن دانش‌آموزان را برای ترجمه در امتحانات آماده می‌کند. در کتاب انگلیسی تمامی متون موجود در کتاب مثل درس، مکالمه و تمرینات ترجمه می‌شود که بسیار روان و قابل فهم است. اولین گام برای پاسخگویی به سؤالات زبان برای افرادی که از توانایی زبان انگلیسی کمی برخوردار هستند ترجمه است، و در بخش هر کتاب یک درسنامه بسیار کوچکی قرار دارد که پاسخ تمرینات را نمایش می‌دهد.

قیمت شاه کلید دوازدهم انسانی کلاغ سپید

قیمت شاه کلید دوازدهم انسانی کلاغ سپید همانند سایر محصولات در حال نوسان است که با مراجعه به مراکز مختلف و مقایسه قیمت‌ها می‌توانید اقوام به خرید کنید. برای خرید اینترنتی کتاب شاه کلید دوازدهم انسانی کلاغ سپید می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه کنید و با دریافت تخفیفات ویژه اقوام به خرید کنید و از امکان دسترسی سریع و سهولت خرید بهره‌مند شدید.

ما در این مجموعه این امکان را فراهم ساختیم تا انواع کتاب‌های درسی برای دانش آموزان در سراسر کشور پهناورمان ایران فراهم سازیم. می‌توانید کتاب شاه کلید دوازدهم انسانی را از طریق این مجموعه با سهولت و کمترین هزینه سفارش کنید.

خرید شاه کلید دوازدهم انسانی کلاغ سپید

همانگونه که می‌دانید خرید شاه کلید دوازدهم انسانی کلاغ سپید به روش‌های گوناگونی در سراسر کشور انجام می‌پذیرد که خرید به صورت اینترنتی به دلایلی مختلفی ارزان‌تر است. در هنگام خرید توجه داشته باشید کتاب شاه کلید دوازدهم انسانی کلاغ سپید دارای ۸۹۶ صفحه است که به عنوان مرجع استاندارد و قابل قبول در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد. این کتاب برای پاسخ‌گویی پرسش‌های کتاب درسی، تکمیل پرسش و پاسخ‌های تالیفی مناسب است که باعث پوشش کامل کتاب درسی به همراه نمونه سوالات امتحانی تالیفی می‌شود که محتوا حائز اهمیت و مهم آن رنگی است که خوانده از خواندن آن لذت می‌برد.

  • آموزش درس به درس مفاهیم و مطالب کتب درسی مهم
  • دارا بودن ایستگاه خلاصه و مختصر برای یادگیری سریع
  • ارائه سوالات امتحانی در قالب درسی
  • پاسخ تشریحی به تمرینات کتاب درسی به همراه راهنمای آموزشی سوالات

این مجموعه یک فروشگاه اینترنتی فروش و توزیع کتاب درسی است که با هدف ارائه محصولات با تخفیف‌های شگفت‌انگیز و ارسال سریع در حال خدمات رسانی است.

 

 


به زودی فروش کتاب حاضر در فروشگاه اینترنتی کتاب آسیابوک آغاز خواهد شد

بانک کتاب آسیابوک گسترده ترین عرضه کننده کتب درسی و کمک درسی
خرید اینترنتی کتاب را با آسیابوک تجربه کنید. ارسال رایگان کتاب به تمام نقاط کشور.
همچنین جهت خرید حضوری نیز می توانید به فروشگاه ما واقع در میدان انقلاب مراجعه کنید.

♦ به زودی نمونه کتاب قرار خواهد گرفت ♦

 

 

اطلاعات محصول

ناشر

تاریخ چاپ

نوع چاپ

قطع

نوع جلد

توضیحات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گام به گام دروس دوازدهم انسانی کلاغ سپید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *