20 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول

۱۲۶,۶۵۰ تومان

ناموجود

توضیحات محصول

کتاب آموزش زیست شناسی دوازدهم میکرو گاج کنکور 1400

معرفی کتاب آموزش زیست شناسی دوازدهم میکرو گاج نوشته حمیدرضا زارع:

به جرأت می توان گفت که این کتاب خاص ترین کتابی است که در این سال خواهید خواند. این کتاب، جامع ترین و کامل ترین درسنامه های کنکوری را دربردارد و مولفان در این کتاب، به فکر همه چیز بوده اند. یکی از بدی های خواندن درسنامه و کلا کتاب های کمک آموزشی این است که قدرت تحلیل کردن را از شما می گیرد. برای همین، سعی شده در این کتاب فقط نکات به طور کامل گفته نشود، بلکه روش تحلیل کردن و استخراج نکات هم یاد داده شود. شما با خواندن این درسنامه ها هم مفاهیم را یاد خواهید گرفت و هم می فهمید که چگونه ایم مفاهیم را از کتاب درسی برداشت کرد.

متن درسنامه، همان توضیحاتی است که برای بیان مفاهیم کتاب درسی ذکر شده اند. علاوه بر توضیح کامل متن کتاب، نکات مفهومی هم در درسنامه ها  ذکر شده اند تا چیزاهایی که ممکن است از ذهنتان دور مانده باشد را هم متوجه شوید. بخش زیادی از سوالات کنکور، ترکیبی هستند. برای همین، نکات ترکیبی هم ذکر شده است تا خود را برای سوالات ترکیبی کنکور امده کنید.

زیست شناسی بدون شکل، معنی ندارد. برای همین، شکل های متعددی در کتاب زیست شناسی دوازدهم میکرو گاج وجود دارد. شکل های این کتاب دو دسته هستند: 1- شکل هایی که داخل کتاب درسی هستند 2- شکل هایی که داخل کتاب درسی نیستند. همۀ شکل های کتاب زیست شناسی دوازدهم تجربی در این کتاب مورد سؤال قرار گرفته اند. اشکالی که خارج از کتاب درسی هستند نیز فقط برای درک بهتر مفاهیم ذکر شده اند. در کتاب زیست شناسی دوازدهم میکرو گاج همۀ شکل های کتاب درسی، حتی شکل های ورودی فصل ها، شکل های حاشیۀ کتاب و کلا هر شکلی که در فصل های مختلف کتاب وجود دارد، بررسی شده و نکات آنان ذکر شده است.

در ادامه می توانید صفحاتی از کتاب را دانلود و مشاهده فرمایید.


بانک کتاب آسیابوک گسترده ترین عرضه کننده کتب درسی و کمک درسی
خرید اینترنتی کتاب را با آسیابوک تجربه کنید. ارسال رایگان کتاب به تمام نقاط کشور.
همچنین جهت خرید حضوری نیز می توانید به فروشگاه ما واقع در میدان انقلاب مراجعه کنید.

♦ مشاهده صفحاتی از کتاب ♦

دریافت pdf نمونه کتاب

 

اطلاعات محصول

نویسنده/نویسندگان

ناشر

تاریخ چاپ

تعداد صفحات

نوع چاپ

قطع

نوع جلد

توضیحات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش زیست شناسی دوازدهم میکرو گاج کنکور 1400”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *