14 نفر در حال مشاهده محصول هستند

شناخت روحیات ملل اصغر حیدری

شناسه محصول: 9789642827459 دسته: , , , ,

قیمت محصول

۱۶۵,۰۰۰ تومان

توضیحات محصول

کتاب شناخت روحیات ملل اصغر حیدری

معرفی کتاب شناخت روحیات ملل اصغر حیدری انتشارات مهکامه:

 

این کتاب در شش فصل با مفاهیم و موضوعات زیر طوری تنظیم شده است که بتواند پاسخگوی نیازهای دانشجویان و علاقه مندان محترم در زمینه آشنایی با روحیات ملل و فرهنگ های گوناگون باشد.

  • فصل اول آشنایی با مفاهیم و ارتباطات میان فرهنگی، فرهنگ پذیری، علائم غیرکلامی در فرهنگ های مختلف، ابعاد تفاوت فرهنگی، شخصیت، سازگاری میان فرهنگی در صنعت گردشگری، ضوابط و کدهای اخلاقی گردشگری را دربر می گیرد. مباحث عمده این فصل مربوط به فرهنگ و ارتباطات بین فرهنگی می باشد.
  • فصل دوم کتاب شناخت روحیات ملل حیدری، آشنایی با نمادها و نشانه های ملل مختلف، سلام در میان ملل مختلف جهان، رنگ و مفاهیم آن در فرهنگ های گوناگون، اعداد و معانی گل در کشورهای مختلف را شامل می شود.
  • در فصل سوم، باورها، اعتقادات و رسوم خاص ملل و فرهنگ ها مورد مطالعه قرار می گیرند.
  • فصل چهارم آشنایی با فرهنگ، روابط اجتماعی و روحیات ملل کشورهای آسیایی و آفریقایی را دربردارد که در آن کشورهای مطرح در زمینه گردشگری مورد بررسی قرار می گیرند.
  • در فصل پنجم کتاب شناخت روحیات ملل اصغر حیدری، آشنایی با فرهنگ، روابط اجتماعی و روحیات ملل کشورهای اروپایی، آمریکایی و استرالیا صورت می گیرد که فرهنگ غذا خوردن و سرگرمی و تفریحات چند کشور اروپایی صاحب نام در زمینه گردشگری نیز بررسی می شود.
  • فصل ششم، ادیان بزرگ جهان، ادیان چین و ژاپن، ادیان هند و ادیان یکتاپرستی و سمبل ها و نشانه های ادیان مختلف را پوشش می دهد. معرفی ادیان و آیین ها به صورت اختصار بوده و تلاش شده است تا علاقه مندان به صورت اجتمالی با ادیان گوناگون آشنا شوند.

مطالعه کتاب شناخت روحیات ملل حیدری علاوه بر دانشجویان محترم رشته مدیریت جهانگردی به رشته های مدیریت بازرگانی، علوم اجتماعی و ارتباطات، روانشناسی، جامعه شناسی، مردم شناسی، علوم سیاسی، ادیان و مذاهب، روابط بین الملل و سایر رشته های مرتبط و به گردشگران شاغلین در صنعت گردشگری در تمامی سطوح و علاقه مندان در زمینه شناخت فرهنگ ملل نیز توصیه می شود

 


 

بانک کتاب آسیابوک گسترده ترین عرضه کننده کتب دانشگاهی
شما عزیزان می توانید لذت خرید اینترنتی کتاب با ارسال رایگان به سراسر کشور را با ما تجربه کنید
همچنین جهت خرید کتاب به صورت حضوری می توانید به فروشگاه ما مراجعه فرمائید.

 

اطلاعات محصول

نویسنده/نویسندگان

ناشر

تاریخ چاپ

تعداد صفحات

نوع چاپ

قطع

نوع جلد

وزن

توضیحات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شناخت روحیات ملل اصغر حیدری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *